thanks for making me a fighter,

nyårsafton börjar alltid såhär hemma hos oss,

champagnefrukost och mys.

efter det gick jag till ica och hämtade ut mina skor.
nu har jag precis duschat och ska snart börja göra mig klar för att kila över till emma.

det ska bli skönt med ett nytt år tycker jag, att vända på bladet och ha en helt ny alldeles
tom sida framför sig. för 2009 har verkligen inte varit mitt bästa år alls. mycket tragik och
sorg, men ändå har jag lärt mig massor, om mig själv. 2009 har lärt mig vem jag är.
innan visste jag inte. nu vet jag. så jag vill tacka alla jävlar som försökt förstöra för mig,
för jag har blivit så jäkla mycket starkare.
tack vare alla mina underbara vänner har jag lärt känna mig själv.

nyårslöften har jag inte lagt ner så mycket energi på, men jag har iallafall lovat mig själv
att aldrig någonsin låta någon sätta sig på mig mer, jag ska sluta stressa och göra saker
för att jag vill och inte för att jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0