say i'm the one you want, 'cause if you don't you'll be alone.

en heldag på jobbet och nu är jag helt slut! jag håller nog på att bli sjuk ändå. trött och har
ont i hals och snorar som bara den. hoppas att det stannar där. det kanske är dumt att jag
ska träna ikväll, men det är sista innan jul så jag vill verkligen vara med. tur att man är
ledig imorgon (bortsett från talangjakten med mina pinglor).

jag har haft en rolig dag iallafall. jag vet att jag har sagt det förr, men gud vad jag har världens
bästa jobb! är lyckligt lottad.
nu måste jag packa ihop mina grejer och dra mig mot fotbollshallen.
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: jaa, och nu har du ett! :):)

2009-12-22 @ 17:23:48
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0