on christmas you tell the truth,

skål för världens bästa julafton.
tycker att mina föräldrar är galna... jag menar JÖSSES vad julklappar! fick shepherdtofflor,
skinnhandskar, en rosa jetset-klocka, ett nintendo wii med wii sports och band hero,
presentkort på studioq (kommer att gå till halvkroppsmassage), dessutom, som om det där
inte vore nog liksom, så får jag 2000spänn... jag är helt ställd, dom är ju tokiga! ska verkligen
inte be om något alls på en LÅÅÅNG tid fram över. som jag ska betala tillbaka.

har haft supertrevligt iallafall, tomten var superrolig i år. hoppas att hon, nej förlåt han?, kommer
tillbaka nästa år. har ätit ovanligt mycket julmat, jag som inte brukar tycka om sånt, hunden var
med, hennes första jul, och farfar var här och jaa. mitt livs bästa julafton. 
dessutom har jag och pernilla bestämt oss för att åka till stockholm nu under lovet och nästa vecka
händer andra roligheter! 2010 kommer att bli ett fruktansvärt bra år, det ska jag se till.  


så ser klockan ut, men det är liksom genomskinlig och lite mildare rosa. assnygg!
visar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0