när långa nätter inte gör som man vill,

är trött, less och har fruktansvärt ont eftersom min rygg uppenbarligen har bestämt sig för att gå
sönder helt. hur gör jag med lars winnerbäck imorgon!? hur ska jag klara det? nån vänlig själ som
känner sig i behov av en biljett?
såld...
melissa igår var iallafall galet bra och man nästan grät ju. filmade mina favoritlåtar för att kunna
se dem en gång till längre fram i tiden. hon lät precis som de inspelade låtarna och allt. trevlig,
rolig, och huuuur söt som helst.



  
jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig på sista bilden, men det får fan vara, det var värt det.
nu ska jag kika på film.
puss,


Kommentarer
Postat av: matilda

åååhåååå. så jävla bra var det, värt som fan!

och usch jag tycker så synd om dig och din rygg o allt :(

2009-12-04 @ 22:31:08
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0