när du träffat botten, kom ihåg mig då.

jag har ångest. känner mig i behov av att komma bort. borde inte ha suttit hemma ikväll. matilda
ringde under jag får liksom ingen ordning och lite av kom ihåg mig då, och jag grät. vet inte
varför jag grät mest egentligen, tacksamhet eller sorg? det verkade vara sånt jäkla drag, alla sjöng
och det var nästan svårt att höra lasse... fan vad jag vill vara där! jag är så in i helvete ledsen
och fattar inte själv varför jag inte har gjort något ikväll när jag visste att det skulle bli såhär annars?
sitter och letar utlandsresor och drömmer mig bort ist. nästa sommar ska jag utomlands!
nån som ska med?
 
en kväll på kreta, juli-09.
nästa år siktar vi på cypern tror jag, eller franska rivieran, kroatien eller västindien på hösten...
barbados har vi (jag) pratat om länge nu. kan tänka mig en tripp till thailand också. usa får
vänta till efter plugget.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0