it's win or lose, not how you play the game.

har haft en bra dag idag. klev upp i tid, åkte ner på stan och strosade runt. mötte upp petra
och åkte till estraden på talangjakten. mamma fick sätta sig i bilen och hämta catrin vid sos-
kiosken för bussarna bara åkte förbi.
talangjakten var inte så mycket att hänga i julgranen tyckte jag nog. inte direkt nå wow-bra
bidrag, men de som vann var jävligt roliga faktiskt. kanske inte talanger men jaja..

stan och käk med tjejerna sen, myyyys. sprang på stan en stund med elin sen. köpte två
julklappar till mig själv och en till matilda. hon hade fixat en till mig som jag fick idag.

det står faith men eftersom min kamera inte ville samarbeta så syns inte det så bra.
läste matildas blogg igår och såg det här inlägget. vilket jag också kommenterade, för jag
ville ha ett likadant som henne, fast med faith som är mitt absoluta favoritord i hela världen.
men jag hade inte sagt det till henne, det hade hon listat ut själv, och jag blev superduper-
glad och jätteöverraskad.
tilläggas bör att det är linnea friman som har gjort dem. och att bilden på matildas blogg är
mycket bättre än den ovan.


Kommentarer
Postat av: Linnea

vad roligt att det vart lyckat med armbandet :)

Ha det bra och God Jul :D

2009-12-23 @ 09:32:14
URL: http://linneaafriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0