i'm back again, i know y'all missed me.

(okej riktigt så självsäker som rubriken är jag inte, men den kändes passande.)
först och främst... hon är rolig hon den där klara nordell! :)
second, i'm back! tror jag. jag har saknat bloggen och känslan av att dela med mig av allt som
händer i mitt liv, både positiva och mindre trevliga saker. att blogga är helande, och det är
vetenskapligt bevisat.

hur som helst, det har inte hänt så mycket på sistone. jag har mer eller mindre varit isolerad
från allt och mitt sociala liv har mest bestått av de gånger jag har läst högt inför proven eftersom
det skall fästa bättre i huvudet då. men nu är det över och nu väntar julledighet och julafton och
allt vad det innebär! inledde lite haft känslan sådär med att fre-lör stå på flanör och slå in julklappar.
och idag ska det julstädas och sen ska jag umgås med anders.

för julkänslans skull. nu är det bara fyra dagar kvar..
dessutom älskar jag bilden på oss, och wille som sticker fram bakom malin!


Kommentarer
Postat av: Klara

ååå matilda jag vet ;)

2009-12-20 @ 14:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0