don't you think i know exactly where i stand?

hade förbannat roligt igår alltså! är lite sur på mig själv för att jag dömde för fort.
mötte upp matildas kompis mattis och tog oss upp i wasahuset och "chillfestade" med lite
högskolefolk. kände mig fruktansvärt liten i början, men det var ingen som brydde sig,
verkade inte ens fatta att vi inte gick på hig. så fort man släppte det där så blev det riktigt
roligt. det spelades vardagsmusik på gitarr, afrikanska trummor, bestick och glas och
fränast av allt var att de fick in microns plingande i det hela. improviserad kökssång. nice.
gick hem strax efter tre och somnade ganska direkt när vi kom hem.

nu ska jag göra mig klar för att åka till hille kyrka och kolla på årets luciatåg. förra året
var riktigt vackert.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0