don't lie to me, just get your things, i've made up your mind.

min senaste kärlek. jag är förälskad i mina nya skor, verkligen! tror faktiskt på allvar att man
aldrig kan få för många, och dessa lär användas flitigt i vinter. från din sko, 449:-

vad tycker ni?

nu har jag ganska precis kommit hem, fått i mig käk och sitter och slöglor på ugly betty i
väntan på desperate housewives! kommer ha grym träningsvärk imorgon, känna mig duktig
och så, svära över skolans trappor. borde pluggat ikväll, men synd att jag glömde böckerna
i skolan... hehe. ska iallafall offra några minuter för engelskaboken.
puss,

Kommentarer
Postat av: Petra

skit snygga skor!

2009-12-01 @ 23:15:57
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0