det kanske var pundigt, det kanske var bra?

fick iväg min biljett och nu sitter jag och förbannar min rygg och hockeytacklingen jag fick på
idrotten som orsakade detta mindre helvete. fan också. och ni vet ju hur jag är. självklart
tröstade jag mig med lite postordershopping...
Kiss Lace Top SEK 259, Only - NELLY.COM 










only, 259:-
(klicka på bilden för mer info)

blev även ett par nya glansleggings med en dragkedja längst ner på utsidan av benen, men
de är tydligen slut nu när jag letar efter bilden... skumt. de är från rare fashion iaf, 199:-
(behöver jag skriva ett det kommer från nelly.com?) men det var iaf fraktfritt och 10% idag,
det får vara mitt försvar.
nu ska jag ta några alvedon och försöka få mig lite sömn. godnatt.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0