all i want for christmas is you,

idag har varit en seg dag. ringde i princip ingenting på jobbet och vi satt och räknade ner allihopa.
jag satt till fem också, vilket var fruktansvärt påfrestande så förkyld och dålig som jag är.
bihålorna, halsmandlarna och allt tar stryk hela tiden, så fort det blir vinter. vill operera bort skiten.

fixade lite på stan sen, och planer är gjorda på nyår och allt känns bra, förutom att jag är beroende
av alvedon forte för att överleva.

men imorgon är det julafton så jag får leva på det! nu ska jag ta dagens sista febernedsättande
och skutta i säng, så jag orkar vara vaken tills tomten kommer!
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 00:45:57
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: matilda

åh, vad ska du göra på nyår? :)

2009-12-24 @ 22:37:42
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla byt färg på texten!

2009-12-25 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0