your sex is on fire.

somnade i solstolen och vaknade lagom så att jag hann måla dörren en sväng innan jag tog
mig till brynäsvallen och kollade på ifkmatchen. så jävla orättvis förlust. vi var mycket bättre
och förtjänade en seger. men man kan inte få allt här i världen.
har nyss slängt in en chokladkaka i ugnen, tänkte bjuda på den imorgon sådär på sista arbets-
dagen. ska bli så skönt att ha semester, och 14500 på kontot i slutet av månaden...

tänkte bjuda på några av de få bilder jag har från gårdagen..




får nog kanske bli fler sen, när matilda orkar skicka och jag orkar sitta och ta emot.
funderar på att gå ut och gå en sväng nu, för jag har bestämt mig nu. jag ska lära mig att
leva med min kropp och mitt utseende, men nog fan ska jag göra mitt bästa för att känna
att jag är hälsosam åtminstone. det här med självkänsla är fan inte min grej... nog om det.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

vilka snygga kläder du hade! :)

2009-08-11 @ 10:28:18
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0