you keep me coming back for more,

hann precis få i mig maten innan mina gäster kom. och nu har de precis åkt ifrån mig.
vi började med lite smalltalk på altan innan vi gick upp till syster och kollade på film.
började med the barber, och det var nog den mest konstiga film jag någonsin sett,
åtminstone slutet på den. klappkasst slut och helt osammanhängande, men nu vet vi
ju det iallafall. filmen efter blev the exorcist. och ja, jag var skiträdd hela filmen. satt som
ett plåster på niklas, stackarn. hjälp. sen att man har så snälla vänner att de skrämmer
en med flit var ju en annan femma. jag är ju så himla lättskrämd, minsta lilla oväntade
ljud/rörelse får mig att flyga ett x antal meter upp i luften.
men ja, i överlag (bortsett från exorcisten) så var det mycket trevligt. nu ska jag krypa ner
i sängen och kika på satc, annars kommer jag aldrig kunna somna.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0