you can always count on me, for sure.

det blev ungefär två timmar på stan idag. hittade ganska mycket smått och gott som nog skall
inhandlas när lönen kommer. det gäller att lägga band på sig bara så att det inte skenar eftersom
en stor del ska sparas till london, men efter fem veckors arbete är man väl värd att unna sig
något? jag tycker då det iallafall.
hur som helst, matilda är väl huuuur gullig som helst? haha, jag hittade ett par örhängen på
gina som jag kikat på en längre tid men aldrig köpt. idag fick jag dom av henne och med ett flin
fick hon fram "grattis på de vänsterhäntas dag i efterskott". hahaha gumman, jag är superglad
och dom var jättefina i öronen. tack!

fina va? :) ska va med matilda ikväll också tror jag, för vi hade inget bättre för oss någon av
oss så vi sa att då är det bättre att göra inget tillsammans. försöker få pappa att åka lite
motorcykel med mig innan, men dessvärre tror jag inte att det går allt för bra, än. får se.
puss,


Kommentarer
Postat av: matilda

hihi, det var så lite såååå :)<3

2009-08-17 @ 23:44:58
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0