would i be able to and would i be afraid?

första dagen efter schemat. började med träningslära och i år har vi en lärare som verkar riktigt
snäll och gullig. det känns faktiskt rätt bra. mindre kul att flera av lektionerna på måndagar
planeras slå ihop med hpid... finns inte ens på kartan.
har också haft livskunskap, idrott och geografi. naturkunskap ska vi ha halvklass och alltså gå
varannan torsdag och idag var en sådan dag då jag inte behövde gå. slutade strax innan två.
då blev det stan med catrin. hittade årets vinterstövlar, har dock inte köpt dom än men de ligger
i kassan och väntar på mig.


stiliga va? 499:- (899:- ord.) ibland har man tur.
sitter och väntar på storasyster nu, vi ska ta oss till ikea och köpa en ny byrå och lite blommor
och såntdärnt ni vet, till rummet.
fick nyss sms av Marie på LF också, blir till att jobba några timmar på måndag eftermiddag. lite
kosing i september också alltså. skönt.
nu ska jag göra lite mellanmål. sen jag började träna ordentligt igen efter skadan är jag hungrig
hela tiden! kanske är bra att dom kör hårt med mig, så man blir av med det också. haha, hörs.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0