we live and we learn,

Väduren Väduren (2009-08-14)
Det är lätt att bli besviken eller att dra fel slutsatser
i kärleken nu. Ta reda på vad som händer.



jag och mina horoskop. men det blir som ett beroende när man inte har något bättre för sig.
och det ringer så fruktansvärt lite idag. sista dagen på jobbet nu, känns nästan lite sorgligt..
men jag lär väl få hinna ha min veckas semester nu innan skolan börjar igen. dessutom ska
jag ju hinna med att jobba hemma också, måla altan och greja. åter till saken, jag har ju
varit här så himla länge och nu vet jag inte riktigt alls vad jag ska göra om dagarna. haha.
alla är ju så underbart snälla och trevliga här, jag är lycklig som har fått jobba på en sån bra
och härlig arbetsplats.
nu ska jag alldeles strax springa iväg och göra posten.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0