wait 'til you know me better..,

ja, och då var verkligheten igång igen. är redan less, jag vill inte ha skola. inte än, jag har
bara haft en veckas semester ju! hur som helst, blev upprop och lite sånt. inget särskilt
mer, borde ju haft med lås och tagit ett skåp men så långt hade ju inte jag tänkt.
blev stan en stund sen med catrin och petra. strosade runt och kollade på allt som skall
inhandlas imorgon. ;) sen blev vi allihopa på himla hungriga så det blev dags att åka hem
och käka. nu vet jag inte riktigt alls vad jag ska göra... får se om det blir lite måla kanske.
puss,

hur kan åsynen av en enda människa förstöra ens dag så fatalt!? jag mår illa när jag ser
dig, får huvudvärk av att titta på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0