vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut.

läste i tidningen imorse att de är de vänsterhäntas dag idag, vilket jag tyckte var ganska
lustigt. inte visste jag att det fanns en dag tillägnad oss? inte heller visste jag att matt
groening och barack obama var vänsterhänt. jag skrattade en aning när jag upptäckte
det hela.

dagens andra överaskning var när jag tog ut lunchen och började gå mot coffeehouse
i min ensamhet var att jag i dörren möter martin. han hade precis lunchat själv men
stannade och gjorde mig sällskap, mycket trevligt. så slapp man äta själv vilket jag hade
fasat för hela vägen dit. haha.
nu sitter jag och chillar som jesper så fint uttryckte det. läser mina horoskop här.

Väduren Väduren Vecka: 33 (10/8-16/8) Det här är en vecka när du är mer känslig än
normalt. Det som du vanligtvis skulle kalla "vackert" är nu så enastående
att du baxnar. Allt stannar upp och du får en chans att njuta av det. På torsdag
händer något som först kan kännas som dålig timing men som vid närmare
eftertanke är rent lysande.


jaa, men man verkar ju ha något roligt att se fram emot idag/kväll. härligt! nu skall jag
springa upp till andreas med paket.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0