it starts in my soul and i loose all control,

mina kollegor är bland de knäppaste som finns, men dock himla roliga. de gör vardagen
lite roligare helt enkelt. när det kommer paket hit brukar vi i receptionen mejla ut till den
som skall ha det att det är där, lika så om en person som kunder söker inte finns tillgänglig
och vi tar meddelande.
härom dagen skickade jag ett meddelande till johannes, det stog ungefär "ring namn efternamn,
telefonnummer.." till svar fick jag, "gör det själv din sidenapa!".

idag kom det ett paket och jag mejlade andreas "gud vad du beställer grejer... du har fått ett
paket nu igen, finns i rec :)"
svaret blev: "stumpan, väg dina ord.. :) jag kommer."
enligt lisbeth här bredvid får jag inte klippa håret heller och ja. man har en sådan härlig attityd
här och alla tål skämt, så himla lättsam stämning. och de flesta, eller åtminstone några, har
sjukt snygga söner. haha, viviannes kom t.ex. på besök idag. fotbollsspelare och allt. ;D
sitter till halv fem idag, sen blir det träning, och måla/städa.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0