it's time to feel good!

har legat i solen hela dagen, och läst. vad skönt det är att försvinna från verkligheten ett tag.
det är dock tungt när man måste slita sig därifrån. medan jag var inne och käkade lunch
smet dock solen ifrån mig och det blir nog inget mer sola nu.

annars har jag bokat biljetter till premiären av nya beck-filmen som jag och catrin ska gå på
på onsdagkväll. för vi gillar ju beck och persbrandt, eller hur jesper? ;)
fick lönespecifikationen av camilla idag också, och jag blir lite rikare än jag trodde. på tisdag
rullar det in strax under 14000kr på konto iallafall. ååh vad skönt! som jag gjort mig förtjänt av
dessa pengar! londonlondonlondon! (jag är taggad petra!)
det var ca 4500 som försvann till skatteverket, men lite av detta får jag förhoppningsvis tillbaka
vid skatteåterbäringen nästa sommar eftersom jag har så liten årsinkomst... haha. åh nu är
jag glad. efter allt som hänt nu så känner jag mig lycklig. det enda som skulle göra mig ännu
lyckligare vore lite självkänsla och förtroende för mig själv, att osäkerheten var borta och att
jag inte vore så jäkla blyg. men det får jag väl jobba på.
nu ska jag nog börja tagga träning. tänk att jag snart är tillbaka!
puss,

Kommentarer
Postat av: Kolsvasonen

Min biljett då? :O

2009-08-20 @ 22:53:48
Postat av: matilda

du har ju aldrig nämnt att du ville följa med och beundra gunvald..? ;)

2009-08-20 @ 22:54:52
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0