you can try and try, you can't beat me.

blev en hel del rännande på stan efter skolan. blev en halsduk från mq, utan ändar typ...
haha ja, ni fattar? kanske. nya underkläder blev det också, och ett sjuämnesblock, penna,
stift och plastfickor. måste få bättre ordning på grejerna i år.
   

när jag kom hem hade också min nellyorder kommit hem i bredlådan. hur det gick till när
jag handlade mot postförskott fattar jag inte riktigt, men glad blev jag iaf. älskar klänningen!
 
Madeleine Panties SEK 99, Underbart - NELLY.COM Madeleine Panties SEK 99, Underbart - NELLY.COM
dessa trosor medföljde också, så jävla söta! så ja, det var väl en 2000 spänn på en eftermiddag
sådär. bra jobbat där matilda!

fick iaf va fadder till ida och marcus som jag kände sedan tidigare, så det där med att visa runt var
inte så himla jobbigt ändå. tyckte det var ganska kul att köra med dem och catrins "barn" pernilla
och killen som jag inte minns namnet på. haha, fotboll hade allihop också.
på tal om fotboll har jag tränat idag! ja, jag har tränat fotboll, tårtbitspelet! (mål är en konad tårtbit).
och det gick bra! jag är glad. jag sa ju att idag skulle bli en bra dag! nu ska jag träna yoga.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0