tonight i'll do what i want, 'cause i can.

blev subway med catrin och petra, ingen utav oss var särskilt sugna på gulashgryta eller vad
det nu var som erbjöds i matan. blev också några inköp. typ lw-biljetten(!), ååh jag är glad.
mötte syster på stan också och hon skulle till dollarstore, så snäll som jag var följde jag med
till fjällbacken och svängde förbi ica också. köpte ben & jerry's och nu sitter jag här och myser.
är inte ett dugg taggad på träning alls, men jag antar att det är nödvändigt. sen blir det beck-
premiär med catrin! nu ska jag laga mat, men bjuder på dagens och lite pics först.
puss,

dagens vill ha: helg... (a) typ london nu på en gång.
dagens klädsel: 
replayjeans, vitt linne, kortärmad cardigan från zara.
dagens frisyr: uppsatt, fult och tråkigt.
dagens smink: mascara, concealer
dagens låt: this is how it goes down
dagens planer: träna och bio
dagens misslyckande: litervis med regn!
dagens drog: musik och b&j!
dagens köp: rosa linne, svart kavajväst från gina, lars winnerbäck-biljett, mat, b&j
dagens godis: glassen räknas va? ben & jerry's phish food
dagens humör: strålande, det blir en riktigt bra vecka!
dagens citat: kenneth om nåt matteproblem; "jamen det är ju som om ni skulle ha 2 päron
och 2 äpplen, då kan ni ju inte bara plussa ihop dom och få fyra päpplen!?"
dagens roligaste: allt blir roligt med detta underbara humör! haha.

   


Kommentarer
Postat av: petra

kenneth! hahaha!

2009-08-26 @ 22:19:21
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0