there's a bright light shining inside you,

har haft en riktig surkväll. jesper ville inte gå på bio med mig och jag hann helt enkelt inte
rädda upp det hela. så jag hoppade i min kära systers gummistövlar, trotsade regnet och
travade till ica. köpte nötter och hem för att mysa lite. men så kul skulle vi inte ha. det blev
för mycket för magen med mat och allt och ja, resten av kvällen har spenderats i säng med
hinken bredvid. fan också. är ännu tjurigare nu. det är inte lätt när det är svårt inte.
mår jag bättre blir det bio med mamma imorgon. her treat. (y)

på tal om gummistövlar förresten, jag funderar allvarligt på att köpa mig ett par egna. något
snyggare än de som finns här hemma förstås. det var så skönt att slippa bry sig om att bli
blöt om fötterna ikväll. så ska det vara varje regnig dag. och sedan ska jag hoppa i alla
vattenpölar, just because i can.
nu ska jag lägga mig och kolla på lite film. eller satc, har inte bestämt mig ännu.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0