the giving up is the hardest part,

friidrotts-vm på tv, och 200 metersfinalen för herrar gick just. han är inte mänsklig karln!
det är helt jävla sjukt. "är inte i form för 200m", ehe inte det nej? världsrekord och usain
bolt säger att han inte är i form?! jösses, jag är helt tagen. jag som aldrig ens kollar på
sporten... haha, usain bolt är omänsklig, det är en sak som är säker.


har fortfarande 4an på och slöglor lite till och från sådär. tänk om man kunde vara sådär
bra på något, det skulle vara nåt va? mene, jaa jag kommer ju knappast ens till allsvenskan,
men man skulle ju kunna drömma. inte för att jag vet om jag ens vill dit, men jag skulle vilja
vara skitbra på något, helt enastående.
får nöja mig med att komma igång i mitt eget underbara lag först. nu är jag nära, någon vecka/
månad ifrån riktig träning. efter över 5 månaders rehab, som jag längtar!
nu ska jag sjunga ikapp med melissa horn en stund, sen ska jag nog skutta i säng.
puss,

Kommentarer
Postat av: petra

han är ju bara bäässst!

2009-08-20 @ 23:59:15
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: Anonym

du vet att de där är Gunnars storebror?

2009-08-24 @ 16:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0