stalker byter buss,

så jävla illa, det är inte okej! tjejer, ni vet han vi satt och pratade om igårkväll och svor över hur
vidrig han är? vill ni gissa vem jag såg på stan idag? vem som glodde sådär förbannat vidrigt
och vem som bytte buss när han såg mig? ja stalkern! ner med solglasögonen och glo du,
är det bara tjejer i våran ålder du kollar på eller är det kvinnor i allmänhet!? 45+ minst, du är så
jävla VIDRIG. att du bor i sätra känns ju säkert. skulle jag möta honom en kväll skulle jag lägga
benen på ryggen och springa för mitt liv.

hur som haver, jag och petra strosade runt ganska länge på stan innan vi slog oss ner på nian
och käkade pasta med kyckling i currysås. länge sen sist, det är så otroligt gott! satt fint det.
vi gick till strömvallen sen och kollade på tips elit, ren chansning egentligen, men det var ju match
och vi kom lagom så vi hann se jespers mål. fick sällskap av hanna och jenny sedan och sådär.

dålig pic, men det var iaf gif - djurgården, och längst på topp går min vän jesper
och släpar fötterna efter sig. ;)
nu skall jag ut och köra bil. hjälp.
puss,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske inte var så pigg just då, okej?;)

2009-08-22 @ 18:56:06
Postat av: petra

tack för en trevlig dag!

2009-08-23 @ 01:59:15
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: tack själv stumpan!

och jesper, sådär såg det ju ut typ hela matchen..? ;)

2009-08-23 @ 02:08:35
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0