somewhere over the rainbow,

träningen gick inte alls bra idag, foten mår dock väldigt bra, den är på bättringsvägen,
men jag får så himla ont i knäna när jag joggar. ska ringa till en christer imorgon, han
ska tydligen gjuta sulor efter ens fötter, så det är väl lika bra att fixa såna på en gång
eftersom jag förmodligen felbelastar benet.

hemma blev det en lång middag, grillat och potäter, sjukt många skratt. jag kan inte ens
minnas sist vi satt hela familjen och skrattade så. det känns så skönt att stämningen är
bättre igen. vi är verkligen lindéns igen. är så glad. jag älskar dessa fyra skapelser. :)
nu ska jag städa innan jag skuttar i säng, får besök av lite släktingar imorgon.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0