someone like you,

det var klappkasst med uppdateringar igår, men det hanns helt enkelt inte med. somnade
efter träningen och mamma väckte mig för att åka och bada och sen var jag tvungen att
börja med maten innan matilda kom fram. gjorde mozzarellakyckling till mig och henne
innan vi började fixa oss. taggade till ges - en jävel på kärlek, haha. blev åttabussen till
stan och byte till valbobussen. kasst det här med att man måste byta buss i köpis igen för
att komma till forsbacka. men väl där så drog vi ut med båtarna, som jag skrek när pontus
gasade på. man kunde ju tycka att han kunnat förvarna eftersom jag inte höll i mig och höll
på att slå en kullerbytta bakåt och ur båten. tog oss till en ö, en mycket mysig sådan där det
var eld, mys, musik och alkohol. vissa badade mitt i natten, andra inte. det var sjukt mysigt.
dock var jag inte så pigg och inte så taggad. var jävligt less där ett tag, men ja. det blir inte
alltid som man tänkt sig, men med tanke på de förutsättningar som var så tyckte jag att
kvällen i överlag var bra och att jag skötte det hela ganska bra. är glad att jag inte stannade
hemma trots allt. nu ska jag ut i solen och steka. bilder kommer när jag har fått de.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0