slitsamt,

släpade mig upp ur malins säng vid halv tio imorse. sover där inne tills hon är
hemkommen från la France. det är mer rogivande helt enkelt. gårdagskvällen
spenderades med catrin och ja, vi gjorde inte särskilt mycket utan njöt mest av
varandras sällskap, båda skulle upp tidigt idag.
jag trampade iväg till brynäsvallen och körde lite löpning, fick kramp av tejpningen
så jag tog av det och körde utan(!). det gick faktiskt riktigt bra, jag kommer igen nu
tjejer! hem och plocka ner mina dörrar, är less på färgen och nu har ena slipats
och grundmålats. det är mitt dagsverke, tar nog en stund att bli klar (om jag ens
blir det idag). ska ev vara med matilda ikväll, hon kommer hem från rättvik idag!
nu ska jag ut igen och fortsätta.
puss,


det här med glasdörrar kan vara ganska småroligt ibland, wille kom på det igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0