one true time i hold to,

det var så härligt att träffa maria igår. vi började med att kolla runt och se vad yran hade
att erbjuda. inte mycket må jag säga, men det var folk och vi var glad ändå. hade ju
mycket att prata om eftersom det var så länge sen sist. vi kollade lite på j20matchen
innan vi bestämde oss för att åka till mig och spela kort på min altan med marias boy-
friend daniel. mycket trevlig prick, så söta var dom! kvällen avslutades med massa random
snack efter en titt på en utav de nya wallander vi har hemma. den var faktiskt riktigt bra.
det var så skönt att träffa kvinnan, och nästa gång får inte dröja lika länge.
nu ska jag åka iväg och träna. sen ska jag nog försöka hinna sova lite i solen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0