one foot wrong, and i'm gonna fall.

idag har jag tränat en halv träning. en riktig träning. teknikdelen visserligen, men jag har
tränat fotboll med mitt lag. jag är så nära nu. det är därför jag är så förbannad över att jag
har grova känningar i foten, den är inte okej. den var det tills jag tog av tejpen. är huvudet
dumt får kroppen lida ja, så typiskt. men nu tänker jag fan inte ge mig, jag ska spela minst
en match i år, måste. ett litet inhopp.
fick en biljett till gifmatchen imorgon av jocke, det vinnande laget och jag, eftersom de är
så glada åt att det äntligen går framåt för mig. så imorgon blir det gif - hammarby med eve
och anna, säkert fler men jag minns inte vilka.
nu ska jag ner och färga håret och mentalt ställa in mig på skola imorgon. panikångest,
slut på det roliga, jag vill inte!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0