och som jag önskar att vårt krig tog slut,

trots att jag var helt slut igår när jag kom hem ifrån matilda så gick det inte att sova. blir så
trött på mig själv. vred mig hur länge som helst. men, hon tyckte i alla fall att filmen var bra,
jag kan inte greppa hur hon har lyckats med att inte se snygg, sexig, singel. haha, ja blev
en del skratt. nu har det varit lugnt, sitter här och läser horoskop, blir mycket sånt nu.

Väduren Väduren Vecka: 32 ( 3/8-9/8 ) Du behöver bli hörd. Inte bara hörd utan även
älskad. Säg det du vill säga på ett intressant och precist sätt. Skorpioner
och Kräftor är särskilt angelägna att lyssna på vad du har på hjärtat. Gamla
familjeangelägenheter lyfts upp till ytan den här helgen. Nu är det rätt tillfälle
att belysa en del saker som har varit grumliga.


jag tycker att dert kan vara rätt obehagligt hur åtminstone dagshoroskopen jämt har rätt..
har lunch om en halvtimme, då blir det coffeehouse med matilda.
puss,

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag har nog inte heller sett den filmen :')

2009-08-04 @ 18:54:06
URL: http://catrinoberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

men vad är det för fel på er!? :'D

2009-08-04 @ 20:31:24
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0