ny design på ingång,

antar att det i nuläget är svårt att missa att en förändring ang bloggens utseende
är på gång nu. och ja jag vet att den gamla headern och den nya färgen inte är
lika, men den nya kommer att matcha det mycket bättre, orkar dock inte fixa klart
den just precis nu. är för trött och magnetlassot i photoshop samarbetar inte.
förhoppningsvis är allt klart imorgon kväll. nu blir det film i malins rum innan jag
ännu en natt sover där. saknar dig plupp! vet inte hur jag ska klara mig i höst när
du flyttar. 6 år i uppsala, och jag kvar här utan dig. :( positivt nu, jag är glad för din
skull. inte många som vet vad dom vill bli nu. eller ja, numer vet nog jag också,
men innan jag utbildar mig vidare till det blir det ett år i usa och plugga engelska.
förhoppningsvis hamnar jag också i florida i närheten av ulla och maari. nog om
det. film var det.
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0