nothing will be different, nothing's new.

lunchade på george med matilda idag, blev lasagne och fy så gott det var. blivit helt fast
för maten där sen jag började jobba. och ja, matilda utgör ju alltid ett härligt sällskap.
satt där och pratade strunt i ca 45min. plupp, du är braa.

härlig och nykter bild från i lördags... :)

har just kommit underfund med att min träning börjar 17.30 idag, bra att man slutar 17.15
och varken hinner hem eller till konsum för att handla något att äta... har sagt att jag blir sen
och att jag kommer när jag kommer helt enkelt.
måste städa idag också, jag kan inte leva i mitt rum längre, det är inte beboligt. sen lär jag
ju göra en ansträning och måla klart dörren, det är sjukt svårt att ha någon form av privacy
utan en dörr till rummet. so little time so much to do. sedan måste jag också baka, papi fyller
imorgon, har inte köpt något än. hjälp mig!?
puss,

Kommentarer
Postat av: matilda

hih, alltid lika treeevligt :)

duuu är bra! <3

2009-08-10 @ 18:07:08
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0