matches and noise screaming in my head,

stan med matilda idag, blev några få inköp. hårinpackning, ansiktsmasker och nya solglasögon
efter som jag var så otroligt klantig och klev på mina i förrgår så att dessa gick sönder. fick
bli ett par likadana i brunt, eftersom jag inte hittade några svarta.
blev lunch på flanör iallafall, gott var det!

jaa, hur gamla är vi egentligen? ser ut som typ tre, fyra..? (nej ingen av oss är sådär
flottig i pannan, vet inte om det är blixten eller nåt kanske?)
hur som helst, extreeeeemt fina bilder och det bjuder vi på. jag hade grymt trevligt.
nu ska jag sätta mig i bilen mot hedesunda för att laga afrikansk mat med mitt ifk.
(HAHAHA matilda...!) tack för idag, och vi hörs senare!
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0