love was when i loved you.

den där mannen som kom in idag har etsat fast i mitt minne, är full av obehag och det känns
riktigt jobbigt att han var sådär. ringde på våran utredare, eftersom han har varit polis och är
lite mer hemma på hur man handskas med folk som honom. då blev denne man hysterisk
och både skrek och svor åt mig. han slog ner mig på botten idag, även fast de säger att jag
inte ska ta åt mig då han hade de problem han hade. men fan vad jag känner mig nedslagen.
tur att jag ska träffa min Maria snart, så sjukt länge sen vi umgicks, ikväll var det på tiden.
det lär verkligen få mig på bättre humör igen. dessutom är ari och monica här, bara det är en
riktigt bra början på något bättre.
puss,

kvällens outfit;

add leggings och mörkbruna gladiatorsandaler och ett skrikigt rosa nagellack.

.. i must confess that my loneliness is killing me now, don't you know i still believe
that you will be here?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0