kärlek är ett brev skickat tusen gånger,

usch vad jag sitter här och längtar tillbaka till solen och värmen. en näst intill bekymmerfri
vecka full med bad, goda cocktaildrinkar och mat. skulle inte tacka nej till ett återbesök...

sitter här nu, mår ungefär lika bra som igår. får inte i mig mat och inte heller hjälper
värktabletter. less jag blir. detta fick mig iaf att för tillfället använda mina glasögon.
kände att det kanske var dags när jag blir så snurrig att jag knappt ser. hur som helst,
blir nog ingen träning idag, har ätit på tok för lite för att detta ska vara aktuellt. däremot
ska jag väl ändå lyckas med att orka vara med matilda. har planer på att se kalle och
chokladfabriken, haha. jag har ju faktiskt inte sett den. ska bli mysigt.
övrigt så vann gif matchen jag kikade på igår, 3-0 och jesper gjorde två mål, varav ett
var tillägnat mig, var det så? :')
har lunch om en timme, då ska jag nog springa till nygatan och hälsa på mia och så
tänkte jag springa ner på stan och köpa en tunika som pappa så snällt finansierar åt
mig. nu ska jag springa efter några alvedon.
puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är jesper? ny pojkvän? :)

2009-08-14 @ 12:33:13
Postat av: matilda

sv: haha skämtar du? nej, vi är bara vänner :)

2009-08-14 @ 12:57:34
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/
Postat av: Jesper

Va!? är vi bara vänner? kul att man får läsa en sån sak på din blogg... ;)

2009-08-14 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0