just wanna touch you for a minute.

sitter och reflekterar över nästa veckas horoskop, (alltså from imorgon). jag vet att det kanske
är jäkligt naivt att tro på sådant men faktum är att de nästan alltid stämmer på mig och min
situation, och det är därför jag fortsätter läsa. kommer fortsätta ändå tills det har fel. nästa vecka
ska jag alltså följa mina drömmar och ge mig in i något okänt och otryggt, och jag vet precis
redan nu vad det handlar om för min del. och jag ska, den här gången får jag inte låta rädslan
eller bristen på självkänsla styra.

Väduren
Väduren Vecka: 35 (24/8 - 30/8) Attraktion och motvilja är kanske motsatser,
men det är energier som samarbetar den här veckan. Att ge sig in i det okända
kan skapa både oro och skräck. Det som får dig att känna obehag är kanske
det bästa steg du kan ta just nu. Du anar att saker och ting förändras om du
vågar låta dina drömmar styra dig, och det kommer de verkligen att göra.

sitter med hårfärgen i och väntar medans det verkar. hoppas på ett bra resultat och att man kan
visa sig i skolan imorgon. usch, jag kommer aldrig somna ikväll. inte efter något lov på så länge
jag kan minnas har jag kunnat somna sista natten. jag är inte nervös men det är något förväntans-
fullt över det hela. det här året ska bli bättre, det får bli något sorts för tidigt nyårslöfte. det här är
mitt år, min tid. inget eller ingen ska få förstöra det igen. nu väntar kvällsfika.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0