jag slängde bort nån slags vän,

jag varit hemma hos matilda nu ikväll, och som
i något inlägg tidigare nämnt så kikade vi på kalle
och chokladfabriken
. och den var faktiskt riktigt
bra även om det egentligen inte är min typ
av film. blev även mycket prat och så fick jag med
mig alla bilder från förra helgen hem. dock
har jag inte ork till att föra över dessa just nu.

sitter och väntar på att torktumlaren ska bli klar nu,
har nämligen inga lakan i sängen. känns ju alltid lika
kul att komma hem, trött som ett slakt, och inse att
man inte får sova än på ett tag. har äckligt ont i huvudet
också, vilket förmodligen beror på näringsbrist, så nu
ska jag lägga mig i soffan tills tumlaren brölar om att det är torrt. godnatt!
puss,

Kommentarer
Postat av: trogen läsare :)

hej, jag har följt din blogg jättelänge nu. och nu undrar jag: ungefär hur många läsare har du per dag? :) skulle vara kul att veta. fortsätt blogga! kram!

2009-08-15 @ 05:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0