jag har lurat mig själv för många gånger nu.

är fortfarande astjurig, och jag har varit det hela dagen. har just ätit mitt första riktiga mål mat
på hur länge som helst. eller ja, typ en vecka. nu mår jag så fruktansvärt illa att jag tror att jag
ska kräkas vilken minut som helst. jag orkar inte. alla dessa tankar också, hur mycket du
betydde för mig... jag orkar inte bry mig om det längre, jag har givit dig så jävla mycket tid och
du har inte sagt ett ord. jag är fortfarande så sjukt jävla sårad.
i always thought we'd be unseparable, sisters not by blood but by soul.
something has come between us now, all i can do is watch the fall.
forever doesn't live here anymore. forever took its bags and shut the door.
it'll never be the same now, no no no. i will never be the same now, no no no.
now forever doesn't live here anymore.

kan inte förstå att jag slösar tid och tankar på det ens. det är för sent nu, det går inte att laga.
blöh, ge mig annat att tänka på.
ligger iaf med håret fullt av balsam, det har suttit i i snart två timmar. vad gör man inte när
hårinpackningen är slut och man verkligen känner för en hemmaspa-dag? har nyss badat
och filat fötterna så dessa är lena som babyrumpor och ska alldeles snart lägga en ansikts-
mask och ta ett låååångt bad. naglar ska filas och målas efter det, sen håller jag en tumme
för bio ikväll. vill verkligen göra nåt. håll era tummar ni också.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0