jag går inte i sär när jag går med dig,

jag såg här att jag har fått en läsarkommentar om mitt senaste inlägg som jag tänkte ta mig
tid att svara på.

"trogen läsare :)" om jag slängde bort nån slags vän,:
hej, jag har följt din blogg jättelänge nu. och nu undrar jag:
ungefär hur många läsare har du per dag? :)
skulle vara kul att veta. fortsätt blogga! kram!"

känns kul att äntligen få respons, jättekul att du frågar. jag har ungefär 40 st unika läsare om
dagen, runt det dubbla i sidvisningar. så det är en ganska liten men lite mer personligare
blogg, tycker åtminstone jag. att det inte är supermånga som läser gör att jag känner mig
komfortabel nog att dela med mig av ganska personliga och privata saker. härligt att du tycker
om det! fortsätt kommentera! :)

nu ska jag göra mig klar och cykla ut till valbo och kolla på våran andra derbymatch i höstomgången.
får sällskap av catrin. får se sedan hur mycket tid jag får till att skriva, jesper har nämligen dragit
ihop en filmkväll här hemma hos mig ikväll och jag har en del att greja innan dom kommer hit. ska
försöka göra mig tid för att åtminstone visa min nya tunika.
puss,

Kommentarer
Postat av: Sara

det skulle vara bra om du kunde visa statistiken så man ser att du inte ljuger om dina 40 läsare :)

2009-08-16 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0