jag får liksom ingen ordning,

kvällen tog mig som sagt till matilda där vi myste ihop oss i hennes säng och drömde oss
bort i twilight, jag älskar edward cullen, jag vill ha en sån! hans karaktär är en pojkvän to die
for
. lyssnade även på lasses nya, jag blev lite chockad över att den var lite "rockigare" än
vad lasse brukar, men den var riktigt bra tycker jag. lyssna här!

rotade fram brillorna idag, mest pga huvudvärken, men just ikväll trivdes jag också i dessa,
för ovanlighetens skull.

hatar att mitt hår ser så mörkt ut, för sådär mörkt är det inte längre. och det är verkligen
inte lika långt som det ser ut.

på bussen på väg hem nu satt det värsta fulla mannen. strax innan ica började han prata
med killen bakom mig, och honom känner jag igen, har sett honom förr och vet att han
kliver på/av hållplatsen innan mig. jag stängde av min musik och lyssnade på konversationen
genom lurarna. när denne man (som var i typ pappaålder) började försöka prata med mig
så låtsades jag inte höra. han sa åt killen bakom mig att fråga vad jag hette och att han skulle
stöta lite nu, han hade ju "världens läge". ja, den här mannen var verkligen knäpp, fast inte på
ett obehagligt sätt utan på ett ganska roligt berusat sätt. jag valde dock att kliva av en hållplats
för tidigt då det endast var vi tre på bussen och jag inte ville åka ändå till min ensam med honom.
när jag kliver av hör jag honom säga till killen att han skulle följa efter och prata med mig. han
trodde nog att han var världens matchmaker... haha, stackarn skulle till hille också.
men nu är jag hemma och nedbäddat, ska läsa lite innan jag somnar var det tänkt. godnatt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0