it's alright, i don't give a damn.

har haft en så jäkla bra dag idag. vet inte vad som är "fel" på mig, men det var länge sen jag
uppskattade dagarna och var lycklig. hela den här veckan har sprungit iväg och idag har det
till och med varit roligt att gå i skolan. åh vad jag är glad! spenderar mina dagar med mina
kanonvänner och ja, har gått och nynnat hela dagen. kvällsplaner har gjorts och nu är det helg!
känns himla bra alltihop. nu ska jag ner och busa med littlewillie!
puss,


btw, ja skolfotot blev hemskt, ser ut som en nörd och på enskilda ser jag ut som en treåring.
härligt, precis som det ska vara...

Kommentarer
Postat av: petra

ahhh. du har bruna ögon!!!!!

2009-08-28 @ 14:47:42
URL: http://petraao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0