i'm fucked because i live a life of sin,

det här med horoskop återigen, det är helt sjukt läskigt!


Väduren
Väduren (2009-08-31)
En överraskning väntar i jobbet. Det kan bero på datafel,
personalbrist eller inställda möten.

jaa, tror ni inte att när jag sitter här mitt i ett samtal, att hela datasystemet typ kraschar?
att jag är inringd pga just personalbrist? en överraskning som hette duga ja, att jag ens
skulle jobba idag. jösses.
har mest tagit kunder nu eftersom jag inte kunnat ta emot speciellt mycket telefoni. stressad
över dagens upplägg, jobbar till 17.15 och träning 17.30, vad hände med min middag? fika,
mellis vad som helst...
övningskörde hem från stigslund igår och sen åkte jag och hämtade syster vid tåget. duktig jag!
nu går det med stormsteg framåt mot körkortet... haha.
ska nog slita mig och fortsätta med arbetet här. hörs
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0