i was fine before you walked into my life,

åh jag orkar inte en sån här dag till. huvudet är blytungt och jag är så jäkla less.
har verkligen vaknat på fel sida, och dessvärre har jag inga planer för dagen, vilket
förmodligen kommer bidra till att jag stannar hemma med massor av självömkan.
funderar på om jag ska ta mig till ikea igen, för nu när byrån kommit på plats behöver
jag en ny tv-möbel. pappa började snacka om att köpa en ny tv också, då skulle
malin få den nere och alltså måste jag också få en ny.
nu ska jag åter lägga mig i sängen och kväva alla dessa tankar. imorgon när jag
vaknar ska jag ha ändrat inställning. imorgon är allt bra igen.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0