i just wanna bring you down so badly,

blev en del rännande på köpis med syster. hade bestämt mig för att inte hitta något, vilket jag
inte gjorde heller, utom de där etiketterna men de var ju faktiskt nödvändigt.
hur som helst, på ikea blev det några inköp i alla fall. åkte hem med en ny byrå, en jätteväxt och
en kruka till den. fick knappt plats i bilen alls.
åkte även och hämtade stövlarna, är hur nöjd som helst. nu råder dock allvarligt shoppingförbud
om köpen inte är riktigt genomtänkta, nu är det spara spara spara som gäller. det är ju dock
mer än ett halvår innan vi pyser iväg, men jag börjar jag nu så behöver jag inte spara lika mycket
varje månad. sen tror jag dock inte att jag kommer ha något problem med att bränna alla pengar
där borta i england heller, så får väl leva snålt nu fram tills vi åker.
hade tänkt att slänga upp en bild av rummet men det är inte klart än, så ni får endast se bilden
från ikeas hemsida,

funderar på att avsluta dagen med lite yoga, men jag vet inte om jag orkar? får se hur jag gör.
det blir kvällsmacka nu iallafall.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0