i hope that it'll make you notice someone like me,

gårdagens filmval var ganka bra faktiskt. jag tror att jag var den mest lättskrämda av oss,
skiträdd var jag hela tiden. catrin och jesper hade dock sett filmen innan, vilket gjorde att
det hela var lite mer spännande för mig och jerker. första filmen var iaf hostage, med bruce
willis som huvudkaraktär, asbra tyckte jag att den var iallafall.
lagom till den andra filmen somnade jag och sov igenom hela filmen ungefär. eller ja, jag
såg nog de första och sista 10 minutrarna och någon snutt i mitten sådär då och då. men
det tyckte jag att jag fick göra med tanke på hur min dag sett ut!

idag klev jag och catrin upp vid elva och jag tog tolvbussen hem eftersom jag skulle till tand-
läkarn... jag och min tandläkarskräck, jag överlevde. jag har asont i käften och har haft det i
flera dagar. detta pga att jag tydligen skurit mig i tandköttet på något och eftersom jag inte kan
sluta pilla på detta så får det inte läka ifred. nu har jag en mindre inflammation i truten. trevligt
va? tur att jag inte har någon permanent som är där och pillar med tungan. ibland är det bra
att vara singel. haha. nu sitter jag och väntar på tärning, ska nog färga ögonfransarna innan jag
drar iväg. eller måla? det visar sig.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0