i could fit your whole house in my swimmingpool,

åh vad jag är stolt över mig själv. har mer eller mindre precis varit ute och övningskört,
och gjorde inte ett enda fel, förutom försöken till starten på 3an. tog en stund innan jag
greppade att jag hade fel växel, men efter ca 5 motorstop lyste det till.
hur som helst, har varit en otroligt lång dag idag. tur att killarna på LF är så himla roliga
att tiden ändå går hyfsat fort. blev direkt därifrån till träningen och träningscykeln i
omklädningsrummet. avslutade med lite löpning och ljumsken känns helt okej, blir nog
träning imorgon.
nu är jag så trött att hela mitt hjärnsystem håller på att haverera, och jag ska upp och
jobba imorgon, så nu ska jag laga lunch och sen blir det säng. blir lång dag med jobb,
skola, träning imorgon också. så förvänta er inga under eller massinlägg eller så. godnatt!
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0