hit me with your best shot,

jobbar idag som jag trodde var min sista dag här, idag ringde eva-louise och sjukanmälde
sig och fråga ifall jag skulle kunna tänka mig att jobba torsdag och fredag också. vilket jag
sjävklart ställde upp på, hon kan ju inte jobba som hon låter stackarn. då kom det självklart
ett stort men... jag kommer upp över 18200 kr i lön, vilket innebär att jag måste skatta och
förlorar en ganska stor del av det jag redan tjänat ihop. och det blir ju det är alltså 33% som
försvinner och då landar jag på 12000 ist för 14,5 som jag skulle fått innan. less tjej. för
försöka jobba ännu mer då... ska ju måla hemma och så också, får höja timlönen där kanske.
jobba mer i höst? nå ja, jag ska iaf komma iväg till london och så var det bra med det! sen
hur jag får pengarna var en annan sak. jag och petra ska till london iaf. nu måste jag fortsätta,
det ringer som satan...
puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0