help me let go of the chaos around me,

uppe med tuppen. allt annat är omöjligt när man bor i ett hus, i ett rum utan dörr med en
familj som denna. resterade delen av medlemmarna ska nämligen åka till uppsala och
kolla lite på universitetet så att malin vet vart hon ska ta vägen när hon börjar där om två
veckor. jag blir hemma dock, ska träffa petra idag vilket jag inte gjort på alltför länge, och
det vill jag helt enkelt inte missa.

och vet ni!? släkten ska få utökning! jag är helt hyper kring det hela och längtar som en tok!
om ungefär en månad kommer tosseflickan hem till mormor. en king charles cavallier valp.
hon är tre veckor nu och hur liten som helst.

hon till vänster är våran! och anledningen till att jag säger våran och inte mormors är att hon
kommer att behöva rätt mycket hjälp av oss, jag ser det som att det är våran fast hon kommer
att bo hos mormor. vilket är perfekt, eftersom jag och pappa är allergiska. inte så att jag inte
kan vara med just hundar, men jag kan inte bo med dem. och det var därför teddy fick flytta när
jag var liten. ååh vad jag längtar! vad döper man en valp till? hjälp oss.
puss,

Kommentarer
Postat av: jenny

fan vad avundsjuk jag blir :P jag vill också ha en king charles cavalier!

2009-08-22 @ 13:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0