du är stor som en ande och gör mig liten som få,

låg i soffan och tyckte synd om mig imorse när jag fick sms från jenny som ville ha sällskap
på stan. allt var bättre än att ligga hemma och sura så jag gjorde mig klar på en kvart och
sprang ut till bussen. blev någon timmes strosande och sådär, lite prova glasögon och sånt
innan vi skildes åt. hon skulle ta spruta och jag ska alldeles strax cykla iväg och hämta lillebror.
jobbar på att försöka övertala jesper att bjuda mig på bio ikväll, men jag vet inte riktigt hur det
går om jag ska vara helt ärlig. tror inte att det räckte med min vunna tacksamhet som motivation.
får se hur det blir! nu måste jag hämta littlewillie.
puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0